dimarts, 22 de novembre del 2011

Com fem compost a l'escola




Hola, aquest any els alumnes de cinquè amb l’ajuda de sisè ens hem endinsat al món del compostatge.

Hem après els processos que cal seguir per aconseguir un bon compost.

A l’escola ens repartim les feines. Cada dos setmanes un de la classe va a revisar com està el compost i de pas i tira més o menys matèria seca, mirem la temperatura , mirem com esta el PH , quines espècies d’insectes descomponedors hi ha, ...

Una de les coses més importants abans de llençar les restes de menjar de la cuina i restes d’esmorzars, és revisar que no hi hagi cap cosa innecessària, com per exemple un plàstic.

Aquí veureu unes fotos que hus ajudaran a entendre millor el que fem.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

És molt interesant lo del copostatge heu treballat molt!Andres3r

Anònim ha dit...

Que guay! Que bé que traballeu ja m'agradaria estar a 6é.
sofia de 4t

Anònim ha dit...

M'han agradat molt les fotos del compostatge.Judith 3r

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt com feu compostatge i també els esquemes de l'edat antiga.Andreu 3r

Anònim ha dit...

Hola cicle superior m' ha agradat molt el treball que heu fet i lo que més ha sigut aquest tipus de gràfic. Roc 3r

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

em sorpren com abançat el compost

el.unio.lokoo ha dit...

Son bones les fotos pero jo no estave